Catalan English Spanish

Com fidelitzar al teus clients

Sep 15 2017

com fidelitzar els teus clients

Aconseguir un nou client és 6 vegades més car que mantenir-ne un d'antic. Aquesta afirmació és un sòlid argument per invertir en fidelitzar aquells clients que arriben al teu establiment. Com diu el conegut slògan, no és important que vinguis, sinó que tornis.

Avui us portem algunes idees i consells per a fidelitzar els vostres clients i aconseguir que tornin, cuantes més vegades millor.

Un client satisfet és aquell que torna sempre a la teva botiga malgrat n'hi hagi d'altres que ofereixin el mateix producte. Per arribar a aquesta situació, primer cal guanyar la confiança del consumidor i, després, mantenir-la. Això s'aconsegueix mitjançant diferents tècniques amb la finalitat d'aportar un valor afegit, un element difeenciador respecte la competència.

Tot dependrà molt del tipus de producte que ofereim, però, agrans trets, aquests són alguns dels recursos que pots utilitzar.

Promocions i ofertes

A banda de les ofertes i promocions habituals, pots crear-ne una específica per a primeres compres, com, per exemple, oferir un xec de descompte per a la propera o amb compres superirors a una determinada xifra, regalar un producte que t'interessa que els clients provin.

Altra opció molt eficaç són els programes de fidelització, amb els que el client aconsegueix punt per cada compra fins accedir al premi final, que pot ser un obsequi o un descompte.

Amb aquests tipus de promocions, el que es busca és captar el client.

Serveis i valor afegit

Un bon servei, més enllà de la transacció comercial, pot esdevenir el valor afegit pel qual un client ens escull. Per tant, cuidar al màxim l'atenció al client, abans, durant i després de la venda és imprescindinble per generar confiança.

Sovint, l'amabilitat, el bon consell o serveis a domicili, entre d'altres, fan que el consumidor esculli el petit comerç.

Innovació i creativitat

En un món immensament competitiu, la creativitat i la innovació són capdals per captar client. Pensem què podem oferir que la nostra competència no ofereixi.

Per finalitzar, us deixem un interessant article sobre el tema: 10 trucos para fidelizar a tus clientes en tiempo récord

Aquest lloc fa servir cookies, pròpies i de terceres entitats, per a finalitats estadístiques i d’anàlisi de la navegació dels usuaris a fi d’oferir-los un millor servei. Si vol conèixer més sobre les cookies i l’ús que en fem, consulti la nostra Política de Cookies. Si continua navegant per el nostre lloc web, entenem que vostè accepta les nostres cookies; recordi que sempre podrà deshabilitar-les i/o revocar el seu consentiment seguint les indicacions de la nostra Política de Cookies..